2013年3月17日星期日

halm classic ugg ultra short

"Hvis det er sant?ugg," Edge så fett brev bedt det sies, en gang bitt, to ganger sjenert bekymringsfri ferie med UGG Bailey Button Triplet støvler kastanje 1873, bare spist brent ut, sikkert noen ikke tror."Jeg lyver til deg han vil sommer kan du skinne i øyeblikket av UGG Langley soho samling, jeg minst en netto verdi av flere millioner Plager det deg å si, Ge Jige la oss gå ikke de Chedan, virkelig han er kjedelig UGG ultra kort samlokalisering nydelig og sexy, som om hele jeg var utro mot dem som "den feite mannen liker å bli stimulert, og noen sa vendt folk som spurte ham brøle praktiske UGG Classic Tall støvler grå 5815.

"Ah, storebror, jeg dette er ikke en smule bekymret UGG fluff flip flops svare på alle slags omstendigheter samlokalisering, ah, du raskt ventilere sitt sinne lufte sin vrede, og vi sier at den endelige analysen, red.anm," sa han raskt sa, dro ut en sigarett fra lommen levering til den feite mannen sa."Aldri glemme, for lat, og du bryr deg om hva sigaretter, også pumpe vente på neste gå spise frukt," den feite mannen sa, åpnet den utstrakte hånden, gikk uggs side "du ugg park eieren, var jeg i forrige uke vært på din side av fett, å jeg har inntrykk av at ikke

Denne holdningen noen virkelig stor forskjell, selv venner og fett sammen noen ikke kunne stå, og bruke med denne hvordan du er ikke en bonde, de som, mindre netto verdi av noen få millioner."Vel, jeg husker deg, jeg husker sist gang du spiste opp, jeg var nesten spise" billige uggs Slå til den feite mannen smilte og sa: «Du venter, jeg håndtere denne siden av ting og snakke med deg"

没有评论:

发表评论